Hjem » Pre-Support

Pre-Support

Step 1: Før du kontakter support skal du.

  • Sikre dig du forsøger at indløse din kode det korrekte sted. Mange spil som f.eks. GTA 5 kan købes på flere platforme, men nøglerne passer kun til de orginale platforme. Mere info om hvor det indløses kan ses på produktsiden.
  • Sikre dig at du ikke har mellemrum foran eller bagved din kode.
  • At du ikke har taget fejl af 0 (tallet) og O (bogstavet) eller l,i eller 1.

Virker det stadigvæk ikke, så forsæt til step 2.

Step 2: Nu skal du have oplysningerne klar til supporten.

  • Sørg for at dokumentere de fejl beskrivelser du får ved billeder.
  • Have et billede af inden du indløser koden og kort tid efter (gerne i gif/video).
  • Billederne må ikke være redigeret (dvs. de skal sendes i orginal format).
  • Hav dit ordre nummer og andre relevante oplysninger klar.

Når du er klar til at forsætte kan du gå ned i step 3.

Step 3: Kontakt KeyTrust Support.

Send al dokumentation til Salg@KeyTrust.dk fra den e-mail du har handlet fra, beskriv dine problemer og at du har fulgt denne guide.

En supporter vil besvare din henvendelse indenfor 24 timer*.

Du kan også vælge at kontakte supporten telefonisk, hvis du har mere lyst til det.
Send da billederne på forhånd til vores mail, og ring vores support op.

Telefonisk Support:

(+45) 71 74 91 84

Alle hverdage fra 17-20

Bemærk: Telefonisk support kan kun hjælpe såfremt vi modtager billederne på mail, på forhånd.

*) Vi garantere at der er svar på alle mails indenfor 24 timer.
Vores gennemsnitlige svartid er pt. 2 timer.
Vi bestræber os på at besvare alle indenfor 6 timer i hverdage og 12 i weekenden.